01 April 2012


Dear My ALLAH 
Sejujurnya aku tidak bisa menjaga diriku sendiri selain diri MU,maka pertemukanlah aku dengan seseorang yg mampu menjaga diriku dr fitnah kesendirian ini.

Sesungguhnya aku takid mampu menahan kerinduan ini, dan takut membuat Mu cemburu,maka agar KAU tak cemburu padaku..dekatkanlah jodoh yg sekiranya masih jauh pada diriku.

Sejujurnya juga hatiku terbagi akan cinta pada nya..berikanlah ampunan Mu.aku berdoa KAU berikan hamba cinta yg sederhana saja pada seseorang agar cinta yg istimewa tetaplah kupersembahkan padaMu.

Dan aku jujur pada MU dalam kelelahan dalam penantian ini..begitu banyak ombak dan riak menemani..aku tak sanggup mengayuh perahu hati ini sendirian menuju dermaga halal..aku memohon pada MU slalu lindungi aku dalam kelelahan ini..

Pintaku pada MU..berikan aku semangat cinta MU

Harapku pada MU agar slalu melindungi aku dalam setiap keadaan apapun di diriku..

Aamiin Ya ALLAH..

♥♥

0 komentar:

Posting Komentar

Hi ! feel free to comment ya !

Blog contents © shabrina 2010. Blogger Theme by Nymphont.